Ogłoszenie o zbędnych i zużytych składnikach rzeczowych majątku ruchomego 2025
Ogłoszenie nr 1/2025
o zbędnych i zużytych składnikach rzeczowych majątku ruchomego Powiatowego Inspektoratu
Weterynarii w Nowym Targu
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Nowym Targu, zgodnie z § 6 ust. 1 i 2 Rozporządzenia
Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania
składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa (Dz.U.2025.228 t.j. z dnia 2025.02.25)
informuje, o zbędnym składniku rzeczowym majątku ruchomego, który może być przedmiotem
darowizny jaki stanowi:
- Fiat Punto, nr rej. KNT 1SE9,nr VIN ZFA19900001700020, rok produkcji- 2010, pojemność silnika
1368 cm 3 - Darowizna składników majątku ruchomego może nastąpić na pisemny wniosek podmiotów
określonych w § 39 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 r. w sprawie
szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu
Państwa (Dz.U.2025.228 t.j. z dnia 2025.02.25), który powinien zawierać: (wzór wniosku stanowi
załącznik nr 1)
-nazwę, siedzibę i adres zainteresowanego podmiotu;
- wskazanie składnika rzeczowych majątku ruchomego, którego wniosek dotyczy;
oświadczenie zainteresowanego podmiotu, że składnik rzeczowy majątku ruchomego zostanie
odebrany w terminie i miejscu wskazanym w protokole zdawczo – odbiorczym,;
-zobowiązanie zainteresowanego podmiotu do pokrycia kosztów związanych z darowizną, w tym
kosztów odbioru przedmiotu darowizny;
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Nowym Targu
Os. Bereki 19, 34-400 Nowy Targ
tel./fax: 18 266-23-61, e-mail: sekretriat@piwnowytarg.pl
-1-
wskazanie sposobu wykorzystania składnika rzeczowego majątku ruchomego przez podmiot
wnioskujący o darowiznę, - uzasadnienie, w tym uzasadnienie potrzeb zainteresowanego podmiotu.
Warunkiem przekazania jest odbiór przedmiotów na własny koszt i w wyznaczonym przez tut.
jednostkę terminie.
Wniosek, o którym mowa należy kierować do Powiatowego Lekarza Weterynarii w Nowym Targu.
Składniki majątku ruchomego będzie można oglądać w siedzibie Powiatowego Inspektoratu
Weterynarii w Nowym Targu przy osiedle Bereki 19 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.30
do 14.30, po uprzednim uzgodnieniu z zespołem administracyjnym tel. 18 266-23-61
Wniosek należy złożyć do 6 sierpnia 2025 r. do godziny 15.00 (decyduje data wpływu do jednostki)-
osobiście lub za pośrednictwem poczty,e-mail:sekretariat@piwnowytarg.pl., e-doręczenia.
Informację na temat składników mienia ruchomego udziela:
Pani Agata Gworek – tel. 18 266-23-61 (od pon. do pt. w godz. 8:30 do 14:30)
Masz pytania?
(18) 266 23 61
sekretariat@piwnowytarg.pl